hej.... co słychać....?

Dziękuję wszystkim cierpliwym, za to że jeszcze tu zaglądają. Dni mijają mi bardzo szybko, a bloga zamieniłam na rav i trochę na fb ;) Nie mam czasu pisać, dzielić się swoimi spostrzeżeniami i myślami... Nawet chyba nie mam czasu narzekać :P Ale to chyba dobrze...

Na drutach się troszkę dzieje, ale nie za dużo. Jakoś tak czas ostatnio mi się skurczył. Nowe obowiązki w pracy też zrobiły swoje. Może wakacje będą czasem, gdzie moje druty będą śmigały jak szalone :)

Obecnie moimi projektami są sweter Cloud Bay od Lete. Bardzo miły i ciekawy projekt. Już prawie mam go skończonego. Niestety musi odleżeć swoje.... zabrakło mi motka na jeden rękaw :( Czekam na dostawę, albo na kogoś kto ma i się zlituje nade mną :) Brakująca włóczka to Eko z Włóczek Warmii kol. 32.
Na zdjęciu początek :) Kolor przepiękny!




Kolejną rzeczą, którą robię (no bo czymś ręce trzeba zająć ;) ) to takie coś... Ma być sweter, wszystko z głowy. Więc czekam na efekt końcowy. Ciekawe jak wyjdzie....


Komentarze

  1. Oba sweterki zapowiadają się interesująco :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Moniu :) No ten jeden - granatowy czeka na dostawę motka. Więc trochę jego zakończenie potrwa. A szkoda... A drugi się zatrzymał w pracach, bo coś trzeciego wpadło na druty ;) Szybko rozwój akcji u mnie :)

      Usuń
  2. No ciekawa jestem, jak wyjdą :) Podziwiam za to, ze masz tylko 2 robótki rozpoczęte! Ja ma obecnie 6... Kiedyś w końcu przestanę ogarniać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulcia, też jestem ciekawa jak wyjdą. 6 robótek to wcale nie tak dużo :) Zawsze można mieć więcej. Ja tyle nie mogę mieć, bo drutów tylu nie posiadam ;) Wczoraj zaczęłam trzecią z przecudownego kokonka :)))

      Usuń
  3. Piękny kolor tej włóczki, na którą czekasz :) Trzymam kciuki, żeby włóczka przybyła, robótka się dokończyła i wpis powstał - bo bardzo lubię czytać Wasze wpisy :)
    Miłego dnia!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak wyglądają gotowe sweterki. No i ten kokonek...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie się zapowiada. Moją uwagę zwróciła szara robótka. Ładny kolor i ciekawy ścieg.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szarość pięknie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Top Fresco

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio