Czapka ściągaczowa

 Miałam przyjemność testować czapkę dla Reni. 

Wzór rozpisany przejrzyście, idealnie. Bez trudu, w jeden wieczór wykonałam czapkę :) Serdecznie go polecam i zachęcam do wykonania czapki, która pasuje do wszystkiego i jest przeznaczona dla każdego. Ja na pewno jeszcze taką wykonam, bo różowa powędrowała do mojej Sisterki.

Wzór: When knits meet purls Renaty Witkowskiej
Podgląd do wersji mojej na rav: https://www.ravelry.com/projects/Maikabezmetki/when-knits-meet-purls
Druty: 3
Włóczka: Drops Merino Extra Fine. Niecałe 2 motki kol. 25
Wykonanie: Marta





Komentarze

  1. Bardzo fajna czapka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kiedyś Danusia z bloga W harmonii pisała, że klasyka się zawsze obroni. Coś w tym jest, bo w prostocie siła :)

      Usuń
  2. Moje czapki również się rozeszły ;0) ale nie zamierzam na nich poprzestać ;0) będą następne, acz nie różowe, choć Twoja mi się podoba :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna i modna czapka! Wyszła ci świetnie, a że w jeden wieczór to podziwiam wprawy!

    OdpowiedzUsuń
  4. To zawsze będzie modne, ja sama zawsze tylko takie rozwiązanie wybieram.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Top Fresco

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio