Cukierkowa Daria

Brakuje czasu na blogowanie.... Wy też tak macie? Tak ciężko mi teraz to wszystko ogarnąć. Ot, monotonia dnia codziennego. Dzieci, dom, praca... A czasu na przyjemności (np.dzierganie) jak na lekarstwo. Mimo wszystko, udało mi się "coś tam" wydziergać ;)

Mowa tu o mojej nowej chuście, którą uwielbiam - Daria wg projektu Hani Maciejewskiej. Co prawda, oryginał wygląda trochę inaczej. Ale ja chciałam i potrzebowałam więcej kolorów. Dlatego tak "poszalałam" - paski tam gdzie ich nie ma, każdy ażur w innym kolorze. Efekt końcowy - jak dla mnie bomba! Owijam się chustą, gdzie popadnie. Zabieram ją wszędzie ze sobą. Klimat u nas sprzyjający, bo zawsze dmucha :) Więc otulenie się wiosną czy latem takim cudem, jak najbardziej wskazane!

Do tego projektu wybrałam bawełnę. Chusta jest mięsista i milusia.
Projekt polecam każdej z Was, jest czytelny i miło się go dzierga! No i jest za darmo. Ja zrobiłam o jedno powtórzenie mniej. Po pierwsze - nie chciałam aż tak dużej chusty, a po drugie wykorzystałam bawełnę do ostatniej nitki.

Zapraszam Was na fotki autorstwa Moni :) Dziękuję jeszcze raz za cudowną sesję zdjęciową!

Pozdrawiam Was ciepło!
Marta







Projekt: Daria Hani Maciejewskiej
Włóczka: DROPS Cotton Light - kol. 23 Light Purple (2 motki), 34 Light Denim Blue (3 motki), 31 Gray (2 motki)
Druty: 5
Wykonanie: Marta

Komentarze

  1. Bardzo ładna chusta. Może się zainspiruję i też zrobię podobną. Mi podobnie jak Tobie czas ostatnio ucieka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu. Będzie mi bardzo miło jak zrobisz podobną:) Czas ucieka bardzo szybko. Ale może to dobrze? ;)

      Usuń
  2. Radosna wersja Darii ;) bardzo mi się podoba Twoja chusta i jej kolorowe paski :)
    Pozdrawiam serdecznie Marto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, cieszę sie, że Ci się podoba :) mnie te paski też się podobają ;)

      Usuń
  3. Cudowna cukierkowa- niesamowicie się prezentuje! Hm moja Daria jest jagodowa zostało mi tylko blokowanie ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo. Kończ szybko swoją wersję, z chęcią zobaczę ;)

      Usuń
  4. Codzienne obowiązki zabierają dużą część naszego czasu.
    Piękna chusta. Lubię takie zestawienie kolorów. Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już jest- codzienność. Ale człowiek jest jakiś bardziej zorganizowany jak ma dużo zajęć. Przynajmniej nie ma miejsca na nudę ;)
      Dziękuję Danusiu za wizytę :)

      Usuń
    2. I tu się zgadzam. Nie wiem, na czym to polega, ale jeśli mam dużo zajęć, to potrafię się lepiej zorganizować.

      Usuń
    3. Cudna chusta! Cukierkowe kolorki jeszcze podkreślają jej wyjątkowość i pięknie eksponują Twoją urodę. Gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
    4. Dziękuję Martuś :) Kolorki bardzo twarzowe. Dobrze się w nich czuję.

      Usuń
  5. Aż się zdziwiłam że to chusta Hani. W Twojej wersji kolorystycznej wygląda naprawdę pięknie. Och też chcę taką...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. Jesteś zdolna, więc łap za druty i projekt i dziergaj coś równie kolorowego ;)

      Usuń
  6. Śliczna chusta i w jakich fajnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i za wizytę :) Zapraszam ponownie!

      Usuń
  7. Marta piękna chusta! Fantastycznie dobrałaś kolory :) Nie dziwię się, że wszędzie z nią chodzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusta do pozazdroszczenia. Kolorki piękne, zdjęcia też!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały dobór barw, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i odwiedziny. Zapraszam ponownie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Top Fresco

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio