Pink Holly

Miał być sweter dla córci. Oczywiście w znanym każdej mamie kolorze dla dziewczynki - różowym :)  Zależało mi, żeby wykorzystać włóczkę z zapasów. No... plan był dobry. Skończyło się na tym, że różowy kupiłam, a z kartonu wyciągnęłam czerwony. Bałam się trochę tego połączenia. Chyba niesłusznie, bo efekt końcowy mnie zaskoczył. Oczywiście pozytywnie! Zresztą sami zaraz zobaczycie :)

Sweter zaczęłam dziergać w drodze na spotkanie w Toruniu w Red Button. Spotkanie superowe! Poznałam cudowne osoby. Tak samo pozytywnie zakręcone na punkcie plątania i przeplatania, no i paplania ;) Fotek nie ma, bo sami rozumiecie - te emocje. I właśnie przez te emocje zaczęłam źle dziergać sweter. Dlaczego źle? Bo sobie wymyśliłam jakiś dziwny wzór ściągacza 1 na 1. Oczywiście nie sprułam, bo było mi szkoda mojej pracy. No i szczerze, nieskromnie powiem - ściągacz jest boski ;) W tej robótce nauczyłam się robić kieszenie i oczka rakowe na szydełku.

  







 
Wykonanie: Marta
Druty: 3KP
Włóczka: Lana Gatto Baby Cotton (2 motki)
                La Passion Holly(1/3 motka)

Zdjęcia: Monika Nyka 

Komentarze

  1. Sweterek śliczny ale ta modelka...
    Bije wszystko na głowę!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wiola za wizytę i za miły komentarz. Modelka chętnie pozowała :) i była to dla niej miła zabawa

      Usuń
  2. Sweterek jest rewelacyjny!!!! Pięknie wygląda połączenie tych kolorów, ale ten ściągacz to mnie zaintrygował :)
    Miłego dnia!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, Asiu. Kolory całkiem fajnie się uzupełniły. A co do ściągacza- dobra pomyłka :)

      Usuń
  3. Ciekawie wyszło to połączenie. Córcia wygląda uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki super a połączenie - zaskakujące. Wygląda świetnie. Córcia na pewno chętnie będzie w nim chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Połączenie faktycznie zaskakujące, i ku mojemu zaskoczeniu pasujące :) To już ulubiony sweter Córci.

      Usuń
  5. Cudna modelka w super stroju ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu! Również ciepło pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Ściągacz rzeczywiście wyszedł super :)
    Sweterek bardzo ładny :) świetnie się prezentuje na uroczej małej modelce :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Monia. Myślałam, żeby ten ściągacz wykorzystać na kocyk. I teraz mocno i intensywnie się nad tym zastanawiam... :)

      Usuń
  7. Nie wpadlabym na połączenie różu z czerwienią... genialne :) Sweterek super Marta!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ulcia! No ja też bym nie pomyślała, a jednak. W tej kwestii uległam córce. W sumie jak się przyglądnąć ubrankom dziecięcym w sklepach- to połączenia kolorystyczne są zaskakujące.

      Usuń
  8. Prześliczny sweterek , super wygląda wraz z tą spódniczką ala od baleriny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i odwiedziny. Zapraszam ponownie, będzie mi miło :)

      Usuń
  9. To nieoczywiste połączenie kolorów dało fantastyczny efekt. Śliczna modelka, śliczny sweterek. Posyłam moc uścisków:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu. Ty jesteś wprawiona w dziecięce udziergi, więc tym bardziej mi miło czytać :)

      Usuń
  10. Świetny sweterek, urocza Modelka. Niespodziewanie smakowite połączenie kolorów.A ściągacz to po prostu genialny, zdradź tajemnicę. Pozdrawiam pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabrysiu :) Kolory bardzo soczyste - zdjęcia pięknie to pokazują! A na wspólne robienie ściągacza się umówimy ;)

      Usuń
  11. Sweterek bardzo się udał. Urocza modelka pięknie go prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wygląda ten sweterek, modelka prezentuje się w nim znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę i za komentarz. Cieszę się, że całość się podoba. Zapraszam ponownie w nasze skromne progi :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Top Fresco

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio