Czapka Jumper

Nie da się uniknąć zimy. I myślę, że ten czas jest najlepszym czasem dla dziewiarki. Można bezustannie dziergać szale, kominy, chusty, czapki, rękawiczki, skarpetki, otulacze i wszystkie możliwe swetry :) Szkoda, że czasu nie można wydziergać ;)
Też tak macie, że tydzień leci za tygodniem? Codzienne obowiązki, a brak czasu na relaks- druty, książkę czy spokojną kawę w ulubionym towarzystwie. Wszystko w biegu.
Dziś też wpadam z szybką robótką. Mowa o czapce. I to na dodatek dziecięcej. Mój mały mężczyzna poskarżył mi się ostatnio, że cały czas dziergam dla jego siostry, a on to co. Moje niedopatrzenie. Od razu chwyciłam za druty i powstała czapka, którą zaraz Wam zaprezentuję i sweter (o tym w następnym poście).
Czapka powstała ze znanej i lubianej mi włóczki Bergere de France Ideal. Faktycznie idealna na dziecięce wyroby. Zrobiłam już z niej komplet dla dziewczynki.
Synek zadowolony, czapkę nosi chętnie. W planach do zrobienia szalik :)

Włóczka: Bergere de France Ideal, kol.:21821 Alpin, 24241 Cendre
Druty: KP3
Wzór: Drops Seiland Jumper
Wykonanie: Marta




Komentarze

  1. Jak tak można zapomnieć o synu;) Fajna czapa i szalik też się przyda.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie wiem, Basiu ;) Ale strata nadrobiona.

      Usuń
  2. Świetna czapka. I też żałuję, że czasu nie można wydziergać, bo ostatnio rzeczywiście dziwnie za szybko ucieka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ucieka... Ostatnio nie mam czasu nawet pomyśleć o drutach.

      Usuń
  3. Świetna czapka! Ma syn rację - a on to co? ;) Mój nie chce nosić czapek... Szkoda, bo kiedyś chętnie nosił. Teraz odmraża uszy. Tak, też tak mam, że czas pędzi. Co jest z tym czasem?
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia
    PS. Dziewczęta - dotarła do Was gazetka z Bafpolu? Bo do mnie i kolezanki Dorotki tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu :) U nas noszenie czapek na razie jest rodzinne ;) Ale zobaczymy jak dzieci podrosną i będą młodzieżą. Wtedy może być różnie.
      Gazetkę dostałyśmy :) A rozdajesz już autografy koleżankom nie z branży dziewiarskiej? :P
      Pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
  4. Świetna czapa. Przyda się, by ochronić się przed utratą ciepła. A i uszy nie zmarzną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :) Zgadza się, będzie ciepło!

      Usuń
  5. Super czapka! No też muszę w końcu o moim starszym pomyśleć :) Mi to nawet nie tydzień za tygodniem, a miesiąc za miesiącem leci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulcia. Nic nie mów, czas ucieka nieubłaganie. Obowiązki, obowiązki... a gdzie tu czas na przyjemności ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Top Fresco

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio