Christmas Shawl

Zamarzyłam sobie grudniowy, świąteczny i czerwony szal. Troszkę mi zajęło jego wydzierganie. Zdążyłam na Walentynki :) Włóczka cudowna - mowa tu o Baby Supremo od Asi z Włóczek Warmii, w przepięknym kolorze - karmazyn. Wzór mnie zauroczył swoją prostotą. Niby zwykła, tak modna ostatnio, strzałka. Zdobią ją naprzemiennie dwie faktury- francuz i małe kwadraciki. Wzór mocno przeze mnie zmodyfikowany do potrzeb własnych. W oryginale mamy 9 paneli, u mnie jest ich 13 :) I mogłabym zrobić jeszcze troszkę ją dłuższą, ale wykorzystałam wełnę do ostatniej nitki! Nie rozumiem tylko dlaczego ten wzór jest for men? No nic, czasem lubię zrobić coś na przekór :P

Wzór: Guerrier Justyna Lorkowska
Włóczka: Baby Supremo, kol. karmazyn
Zużycie: 5 motków
Druty: nr 3
Wykonanie: Marta
Zdjęcia: Monika Nyka



  




Komentarze

  1. Kolor jest piękny, a chusta ciekawa (zwłaszcza w kształcie :) ). Z tym określeniem "for men", Królowa Garteru (tak zawsze myślę o Justynie) zapewne chciała tylko poszerzyć grono kupców wzoru :) Tobie jest w tej chuście bardzo do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślę, że to taki "chwyt marketingowy" ;) W każdym bądź razie nie przeszkadza mi to ani trochę. Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  2. Piękny szal :) i kolor odważny, świeży i soczysty, sama energia:) a Ty Marto uroczo w nim wyglądasz:)
    W szaro buro ciemnych odcieniach i w swej prostocie faktycznie ten szal mógłby robić za męską cześć garderoby; ) Zdecydowanie lepiej jednak Tobie pasuje :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :) Kolor odważny, nawet miałam co do niego wątpliwości. A szal przyjemny w dzierganiu, więc polecam!

      Usuń
  3. Niesamowita ta czerwień! Piękna chusta i myślę że unisex bardziej by tu pasowało niż for man ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, też tak uważam - unisex to dobre określenie :)

      Usuń
  4. Martusiu, piękna chusta! Czerwony nasycony kolor cudownie podkreśla Twoją urodę:)
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś :) Również ślę pozdrowienia.

      Usuń
  5. Przepiękna chusta, cudny kolor i fantastyczna Ty.Wszystko ze sobą współgra!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za słowa uznania. I oczywiście za wizytę :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Piękna chusta i modelka , kolor bardzo energetyczny.Supreme znam, dobry wybór .Pozdrawiam - Marcepa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i odwiedziny. Uwielbiam Baby Supremo i na pewno jeszcze do tej wełny wrócę. Zapraszam ponownie w nasze skromne progi :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Top Fresco

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio