PasteLOWE

Witam Was u schyłku wakacji.
Już jakiś czas temu wydziergałam taki oto sweterek. Dopiero teraz udało się zrobić zdjęcia. Sweterek bardzo ciepły i wygodny. Zrobiony z cudownej włóczki Julia od Asi z Włóczek Warmii. Projekt bardzo miły w dzierganiu. Dopiero jak zaczęłam go analizować, to okazało się, że pod pachami ma wzór francuza. Co nie bardzo przypadło mi do gustu, dlatego zrezygnowałam z tego. Nie wiem czy Wy też tak macie, że nie wszystkie detale swetrów/chust/czapek widzicie na pierwszy rzut oka. Ja tak mam ;)


Wzór: Perforated Sweater by Suvi Simola
Włóczka: Julia z Włóczek Warmii
Druty: nr 2
Wykonanie: Marta
Zdjęcia: Monika Nyka 







Komentarze

  1. Mnie często wzory zaskakują ;) A sweterek wyszedł śliczny, podziwiam za grubość (a właściwie cienkość :P) drutów! Ja mniejszych niż 3,5 nie tykam ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozostawiony komentarz :) i za wizytę oczywiście! Nie powiem, żebym była zachwycona "grubością" drutów, ale wtedy taka robótka na dwójkach wydaję mi się estetyczna i schludna :) Pozdrowionka!

      Usuń
  2. Piękny kolorek- taki niewinny, dziewczęcy, jak wata cukrowa :) , a sam sweterek niby zwyklaczek, a zaskakuje detalami- udana całość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu serdecznie dziękuję <3 Podoba mi się ta wata cukrowa! :)

      Usuń
  3. Ładna bluzeczka:) Ta projektantka ma ładne udziergi:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, uwielbiam jej projekty :) Może jeszcze po jakiś sięgnę!

      Usuń
  4. Śliczny sweterek. Ten pastelowy jest bardzo twarzowy, co widać na modelce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skromny i przy tym bardzo ładny i dziewczęcy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio

Spring Cardigan