Simple Hat

Prostota i klasyka zawsze się obroni.
Sama też tak uważam, że czasem mniej znaczy więcej :) 

Zamarzyła mi się czapka. Nie dlatego, że nie mam. Mam różne - w warkocze, w ażury, kolorowe. Ale brakowało mi klasycznej. Bardziej klasyczna byłaby czarna- dojrzewam do zakupu czarnej włóczki. Jakieś takie dziwne myślenie mam, że szkoda pieniędzy na czarny motek. Jakby czarny nie był kolorem ;) No, ale następnym kolorem klasycznym za czarnym, jest dla mnie szary :) No to mam teraz piękną, szarą czapkę. Wykonałam ją moimi ulubionym drutami 3,25 (ostatnio je zakupiłam-dlatego są ulubione ;) ) Ścieg dwa oczka lewe na dwa oczka prawe przekręcone.

Pozdrawiam ciepło, Marta :D

Wykonanie: Marta
Wzór: mój <3
Druty: 3,25
Włóczka: Gazzal Denis + Mirella Włóczki Warmii

P.S. Dziewczyny moje drogie, przepraszam, że tak późno opublikowałam Wasze komentarze. Ale miałam mały problem techniczny. Teraz jest już ok. I jeszcze jedno.... bardzo ważne... fajnie, że jesteście po drugiej stronie monitora! <3 



Komentarze

  1. Jesteśmy po drugiej stronie :) Jak najbardziej :) Czapka śliczna! Ja będę poprawiała swoją z ubiegłego sezonu - wyszła za płytka, muszę przedłużyć :)
    Miłego dnia!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu :) Cierpię na brak czasu - a to przez nowe obowiązki. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych ;) Więc tym bardziej cieszę się, że jesteś!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Zgadzam się, że klasyka i prostota zawsze się obronią, więc tym bardziej podoba mi się prezentowana czapka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna czapka. W prostocie jest piękno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu! Uwielbiam proste formy :) Chociaż nie ukrywam, że te bardziej pokręcone też mnie urzekają.

      Usuń
  4. Genialna w swojej prostocie :) I jak nie lubię szarego na sobie to ten egzemplarz nosiłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że jesteśmy :) A niby gdzie mamy być? W Piątnicy? ;) E... to chyba nie ta reklama ;)))
    Czapka urocza i bardzo twarzowa :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna w swojej prostocie. Bardzo ładnie ci w tej szarości !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Top Fresco

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio