Włóczka Eskimo

Cudowna, miękka, ciepła, gruba i kolorowa - moje noworoczne odkrycie włóczkowe. 
W roli głównej wełna Drops Eskimo :) 


Na promocji Dropsa wpadła mi w ręce (w sumie najpierw w oko ;) ) piękna wełna Eskimo. Gruba, ciepła i w pięknych kolorach. Zrobienie czapki zajęło mi zaledwie jeden wieczór. Dobry film, ciepła herbatka, druty - czego chcieć więcej ;)

Oto efekt mojej pracy uwieczniony na klimatycznych zdjęciach autorstwa Moniki Nyki z bloga Creative Paruparo :)

Wykonanie: Marta
Druty: 8
Włóczka: Drops Eskimo, kol. 42 Blush, 2 motki
Zdjęcia: Monika Nyka





Komentarze

  1. Czapa świetna, uważaj na nią, bo eskimo się pięknie filcuje.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Widać, że super nadaje się na filcownie. Mam nadzieję, że długo mi będzie służyć i że szybko się nie zniszczy ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajna czapka i ciekawy wzorek. Niby same lewe, ale nie tylko. Znam tę włóczkę, ale tylko w wersji jednokolorowej. Nie wiedziałam, że może się tak interesująco prezentować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednokolorowe też wpadły mi w oko. Gdy kupiłam ten kolor, spodziewałam się innego efektu - nie paski tylko melanż. Ale tak też jest ok ;)

      Usuń
  3. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Top Fresco

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio