Cloud Bay

Czasem zmiana może okazać się słuszna...

Sweter zaczęłam w maju. Włóczkę na niego kupiłam bardzo dawno. Na tyle dawno, że jak zabrakło mi na jeden rękaw to nie miałam gdzie dokupić. Szukałam wszędzie i niestety nie udało mi się znaleźć. Mogłam zrobić dwie rzeczy - albo sweter spruć i zrobić coś innego, albo zmodyfikować. Wybrałam drugą opcję. Dokupiłam włóczkę w innym kolorze i mankiety swetra są ciemniejsze. Cieszę się, że tym sposobem uchroniłam mój udzierg przed pruciem. Mam sweter, który pasuje do wszystkiego ;) W sam raz na nadchodzącą wiosnę :D

Wzór cudownie rozpisany. Nie miałam z nim żadnego problemu. Serdecznie Wam go polecam :)

Włóczka jak zwykle mnie nie zawiodła :) Jest to EcoLove - bawełna z recyklingu. Robiłam z niej  niemowlęcy kocyk; dwa sweterki własnego wzoru miętowy Summer time; różowy Summer time; oraz słodki, cukierkowy sweterek.

Wzór: Cloud Bay Justyna Lorkowska
Włóczka: Eco Love
Druty: 4

Wykonanie: Marta
Zdjęcia: Monika Nyka




 

 




Komentarze

  1. Dobry pomysł, z mankietem w innym kolorze. Szkoda było by pruć tak udany udzierg. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Bardzo się cieszę, że sweterek wreszcie doczekał się finiszu, a ja mam nowy sweter :) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Mnie, jak dotąd dwa, no może trzy razy zdarzyło się nabyć za mało włóczki ;) z reguły kupuję za dużo ; )
    Sweterek ładniusi :) i wcale mu nie szkodzi dwukolorowość ;)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... z tym odpowiednim doborem ilości włóczki mam problem. Teraz kupuję zawsze o jeden za dużo i jestem wściekła, że mi pojedyncze motki zostają. Szkoda, że nie można ich zwrócić, tak jak materiały budowlane, których czasem kupi się też aż nadto ;) Może ktoś kiedyś wymyśli komis dla pojedynczych motków ;P

      Usuń
  3. Wspaniały,bardzo mi się podoba;- )))

    OdpowiedzUsuń
  4. Marto, bardzo piękny sweter :) I jak zwykle twarzowy. Zresztą, ładnemu ładnie jest we wszystkim. Pozdrawiam. Wioleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wiola. Aż rumieńców nabrałam ;) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Piękny sweterek. Uwagę zwraca staranne wykończenie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Top Fresco

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio