Koc z Aksamitka

Dziś przychodzę do Was z kolejnym kocem. Robiłam go na specjalne zamówienie mojego synka. Sam wybierał kolory i je układał.

Włóczka Aksamitek- cudownie miękka i mięciutka. W sam raz do przytulania i otulania się :)
Więcej pisałam nt tej włóczki tutaj (kolejny koc i poduszki).

Parametry włóczki:
długość: 50g/60m
skład: 100% poliester

Druty: 8mm
Wymiary koca: 180cm x 90cm
Zużycie: 15 motków
Kolory: chaber- kol.64, turkus- kol.67, błękit- kol. 9, szary- kol. 1510
Wykonanie: Marta


Komentarze

  1. Rośnie Projektant :) Fajny kocyk i rzeczywiście wygląda na przytulaśny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko, do projektanta mi daleko. Lubię robić i wymyślać, ale zapisywać to - to już nie dla mnie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio

Spring Cardigan