Chesapeake Shores i Błystek

Nazwa Błystek wzięła się z serialu Chesapeake Shores, który oglądałam bardzo namiętnie podczas dziergania tego sweterka. Nazwa bardzo mi się spodobała i kryje tajemnice ;) Zresztą idealnie pasuje do tego swetra. Błyszczy się, dzięki włóczce, która w składzie ma bawełnę i wiskozę.

Postawiłam na dobrze znany i lubiany wzór on the beach. Uwielbiam ten wzór, bo można go dowolnie modyfikować. Dekolt wykończony szydełkiem, oczkami rakowymi. Rękawy i dół zakończone i-cord bind off.

Myślałam, że nie będę nosić tego swetra ze względu na ten błysk. Ale powiem wam, że nosi się go super. Nigdzie się nie opina, nie ściąga. Jest miły w dotyku i taki jakby lejący. Jestem bardzo zachwycona z efektu końcowego :) 

Włóczka: Elian Sofi, kolor 10006, pudrowy róż.
Zużycie: niecałe 3 motki
Druty: 3.25
Wzór: on the beach by Isabell Kraemer
Zdjęcia: Aneta Surma
Wykonanie: Marta





Komentarze

  1. Wyszedł idealnie, no i ten pudrowy róż! Muszę się przyjrzeć tej włóczce, trochę przypomina viscoza drops, ale chyba się lepiej spisuje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Myślę, że włóczka jest warta uwagi. Pamiętaj proszę, że się błyszczy. Ciężko to uchwycić na zdjęciach. Włóczkę kupowałam przez internet i jak przyszła paczka, to byłam mocno zdziwiona, że kupiłam takie coś.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio

Spring Cardigan