Marine Style

Długo szukałam właśnie takiego fasonu bluzki. Luźny, oversize, ale nie do końca.
Wzór rozpisany bardzo dobrze. Aby uzyskać rozmiar XS robiłam M. Małą modyfikacją jest dekolt. Postanowiłam wykończyć go oczkami rakowymi na szydełku. W orygniale jest dekolt robiony ściągaczem 1 na 1 przekręcony. Niestety ta metoda nie sprawdziła się u mnie. Źle układały się oczka w miejscu nabierania oczek na dekolt. A poza tym, dekolt był bardziej "zabudowany". Myślę, że oczka rakowe świetnie się tu sprawdziły. No i dzięki temu mój dekolt jest dwukolorowy.
Sięgnęłam po sprawdzoną włóczkę - bawełna z bambusem sprawdzi się cudownie latem :) No i te kolory! Naprawdę jest w czym wybierać. U mnie dość klasycznie i marynarsko. Ale tak nad morzem musi być! ;)

Przesyłam Wam nadmorskie pozdrowienia!
Marta

Wzór: Anya by Comfort Zone Knits
Włóczka: Nako Estiva
Druty: 2,5
Wykonnie: Marta





Komentarze

  1. Śliczna bluzeczka, bardzo Ci w niej ładnie, tak nadmorsko ;)
    No i jakie równiutkie oczka! Pełna podziwu jestem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Powiem Ci, że oczka pięknie się wyrównały po praniu! Z tej włóczki robi się cudownie.

      Usuń
  2. Wyszło pięknie. Oczka rakowe dodają uroku. Bardzo Ci do twarzy w tej bluzeczce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie zrobiony:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście uwielbiam takie klimaty i kolory. Wyszedł świetnie, chyba nawet lepiej niż oryginał :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny marynarzyk, pięknie wykonany. Mam pytanko, od ilu oczek zaczęłaś robótkę? ,Wzór swietny włóczka na lato fajna już ją znam, mieszka nad morzem i marynarzyka jeszcze nie mam... Pozdrawiam i miłego wypoczynku🌅🏖️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Sweterek wykonałam według wzoru, i nie pamiętam od ilu oczek zaczęłam. Wzór jest darmowy i polecam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Top Fresco

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio