Donegal Shawl

 Tylko mocno w nie wierz.... 

 

 Oj marzył mi się taki długaśny i szeroki szal. I w końcu udało mi się zrealizować to marzenie. Najpierw długo przeglądałam zdjęcia szali w internecie, oglądałam gazetki dziewiarskie. I tak, któregoś wieczora wpadł mi w oko ten wzór. Gdy w projektach zobaczyłam go w tweedzie to wiedziałam już, że to jest to! Szal uwielbiam. A włóczka w pełni spełniła moje oczekiwania i pięknie zgrała się ze wzorem. Szal jest ciepły i miły w dotyku. Nitka pięknie 'spuchła' nadając szalowi miękkości i mięsistości. Z chęcią wrócę do włóczki i wykonam z niej sweter.

P.S. Podczas robienia zdjęć czułam się super! Dzięki Monia <3

P.S. Na zdjęciu sweterek Gray Stone

Wzór: Midori Shawl by EweKnit Toronto
Druty: 4 mm
Włóczka: Soft Donegal Tweed, zużycie 2 motki, Włóczki Warmii
Wymiary: 200 cm x 35 cm
Fotki: Monika Nyka

 








 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Top Fresco

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio