Sweter ściegiem półpatentowym

 Sweter wykonany ściegiem półpatentowym. Uwielbiam ten ścieg. Jest mięsisty i lejący. 

Sweter powstał na prośbę mojej córki. Bardzo spodobał jej się sweter w sieciówce. Ale, że był z akrylu, no to przecież jak to tak.... Akrylu nie kupujemy ;) Obiecałam, że znajdziemy odpowiednią włóczkę i zrobię. Słowo się rzekło. Jak na moje możliwość sweter powstał dosyć szybko, bo w 15 dni. Jest wykonany tradycyjną metodą, w częściach- osobno tył, przód i rękawy. Na koniec wykończenie dekoltu. Ściągacze są wykonane z oczkami przekręconymi 1 na 1.

Włóczkę zakupiłam w sklepie Włóczykijki - szybka i sprawna obsługa - polecam :) 

Dane techniczne:

Włóczka: Drops Cotton Merino 06, kol. wiśniowy - 6 motków 
Druty: 4,00
Wzór: ścieg półpatentowy











Komentarze

  1. Super! Wiśniowy, a wygląda jak malina (?) tak czy siak smakowicie ;)
    Gratuluję córci takiej zdolnej mamy! I że ma w garderobie alternatywę dla sieciówek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, dla mnie też bardziej malinowy :) Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  2. Piękny sweterek :0)
    Dzieci wiedzą najlepiej, co im się podoba, a jeszcze lepiej co jest ładne :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniu :) Cieszę się, że jesteś tu ze mną. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Świetny jest, na pewno ładniejszy niż z sieciówki. Pozdrawiam i!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Ja się cieszę, że udało mi się sprostać zadaniu :)

      Usuń
  4. Sweterek jest piękny. Klasyk zawsze się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Danusiu, klasyka to podstawa. Pasuje do wszystkiego i jest ponadczasowe.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Top Fresco

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio