Ciepła i słoneczna alpaka na zimowe dni

 Ciepły, lekki - idealny na zimowe i zimne dni!

Włóczka, której użyłam to Drops Alpaca.

 
Alpaka jest nieprzetworzona, co oznacza, że została tylko uprana, a przed farbowaniem nie została poddana obróbce chemicznej. To podkreśla jej naturalne walory. Ma charakterystyczny włosek. Dla mnie jest rustykalna. Dzianina wykonana z alpaki jest lekka, lejąca i bardzo ciepła! :)


Sweter został przeze mnie wykonany według mojego pomysłu. Tradycyjnie, w kawałkach. Tzn. osobno przód, tył i rękawy. Następnie zszyty szydełkiem. Podkrój przy szyi jest taki sam z przodu i z tyłu, przez co ma kształt łódki. Dekolt również zakończyłam szydełkiem. 
 
Włóczka: Drops Alpaca kol. 2923
Druty: 3,25
 
 





 

Komentarze

  1. Pomysł bardzo fajny! Z daleka te figury z bąbelkami wyglądają jakby ludziki ;)
    Czy zszywanie szydełkiem jest dla Ciebie łatwiejsze niż igłą? Pytam, bo sama nie przepadam za zszywaniem dzianych części. A może szydełko by trochę odczarowało sprawę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, nie lubię zszywać swetrów. Ale jak mam wybierać i bardzo mi się spieszy, żeby już nosić sweter, to wolę to zrobić szydełkiem. Karolka cudownie zszywa igłą! W Internecie znajdziesz na pewno filmik, który pokazuje jak zszywać dzianinę szydełkiem. Pozdrawiam serdecznie, M.

      Usuń
  2. Bardzo, bardzo ładny słoneczny sweterek :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio

Top Fresco