Fioletowo mi

W nawiązaniu do wiosennej pogody, kolejna odsłona wiosennych kolorów, a co za tym idzie i sweterka. Sweterek wydziergany metodą "od góry". W miejscu gdzie schodzi się dekolt robótka robiona jest na okrągło samymi prawymi oczkami. W przypadku tej bluzeczki rękawek trzeba było wykończyć tylko ściągaczem. Długość wychodzi po połączeniu przodu z tyłem. U dołu sweterka nasz kolejny znak rozpoznawczy słoneczko, po drugiej jego stronie jest napis "made with a smile" i tak właśnie było!

Włóczka: Alize Bamboo Fine (1 motek fioletowego), paski białe i blado fioletowe: Spring Crochet Assortment (po 1 motku)
Druty KP 2,5
Wykonanie: Karolina













Komentarze

  1. Bluzeczka sweterkowa czarująca!
    Nie zrozumiałam tylko tego: "Długość wychodzi po połączeniu przodu z tyłem"...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały sweterek jest robiony od góry, czyli tył, rękaw pierwszy, przód, rękaw drugi. Gdy połączyłam przód z tyłem rękawki zakończyłam. Nie przedłużałam ich :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio

Spring Cardigan