Koło po raz kolejny

I doczekała się Ania swojego swetra z koła. Pierwszy raz robiłam sweter dla kogoś. Bo dla córki, czy siostry to co innego - córka jest na tyle mała, że nie zamarudzi, a siostra, która sama dzierga, posłuży radą i też będzie dobrze ;) Ania nie robi na drutach i z tego co mi wiadomo nie miała swetra zrobionego na drutach. Nosi się je wg mnie inaczej niż swetry kupione. Inaczej ale na pewno nie gorzej.
Ten sweter jest większy od pozostałych. Otwory na rękawy zrobione, gdy liczba oczek wynosiła 25, a plisa po 42 oczkach w 1/8 koła.
Aniu - mam nadzieję, że sweter będzie się dobrze nosił :)

Włóczka: Lacet multi, 9 motków, kolor 604
Druty: KP6,5
Wykonanie: Karolina

U Marty na drutach, kończy się zapowiedziany sweter z koła dla Asi, a u mnie na drutach chwilowa przerwa - mam w głowie pomysł, który czeka na realizacje.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio

Spring Cardigan