Chabrowe otulenie

Choć lato jeszcze trwa (oby jak najdłużej ;) ) to wieczory bywają chłodne. A ja mam na to radę ;) Wy zapewne też. Moim sposobem jest chabrowy sweterek. Jest miękki, przytulny i pasuje do wszystkiego. A przy tym ten cudowny kolor :) Mi on bardzo przypadł do gustu.

Postawiłam na prosty wzór - tego zawsze mi w szafie brakuje. Sięgnęłam po gotowy opis, który Wam polecam. Jedyną modyfikacją jest dekolt. Na pewno wrócę do tego wzoru.
Włóczka to miękki moher Diament Natura, jeszcze z zapasów od firmy Bafpol. Nitka po praniu zmiękła, oczka wyrównały się. Mam jeszcze jeden motek, więc kto wie... jeszcze coś z niego zrobię ;)
Jestem zachwycona wzorem, włóczką - całym swetrem. No i zdjęciami :) Zresztą same zobaczcie - zapraszam na fotki autorstwa Moniki Nyka.

Wzór: on the beach by Isabell Kraemer
Włóczka: Opus Diament Natura, kol.16
Druty: 5
Zużycie: niecałe 2 motki
Wykonanie: Marta


Dane techniczne włóczki:

Opus Diament Natura
Skład: 80% angora
           20% akryl

Długość: 100g - 550m
Druty: 2 -3



 




Komentarze

  1. Lato jeszcze trwa, też chcę, by jak najdłużej. Sweterek jest piękny, bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu. Taka forma swetra będzie pasowała do wszystkiego.

      Usuń
  2. Ślicznyy sweterek, bardzo twarzowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest jakiś urok w zwyklakach. W tym bardzo Ci do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu :) Klasyka zawsze się obroni. A teraz naszła mnie ochota na zwykłe, proste swetry.

      Usuń
  4. cudny kolorek! Bardzo ci w nim do twarzy. Taki klasyczny sweterek jest świetnym uzupełnieniem garderoby ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Taka forma pasuje mi do wszystkiego. Wychodzę z domu i go zabieram ze sobą. Chyba czas pomyśleć o kolejnym takim. Tym bardziej, że wzór jest dobrze rozpisany :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię klasyczne projekty, dokładnie takie jak ten, przepiękny kolor:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wiola za komentarz i za wizytę :) Wiem, wiem, że gustujesz w niebieskościach. Cieszę się, że Ci się podoba.

      Usuń
  6. Zwyklak niezwykle piękny. Cudowna sesja, cudowna modelka. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Top Fresco

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio