Raspberry bolero

Leżały dwa śliczne motki. Smutne, że nie chcę ich przerobić. Brakowało mi na nich pomysłu. Aż tu nagle, córcia poprosiła o bolerko. W sumie, czemu nie? W końcu przerobię to, co długo leży w pudle i czeka na "ten moment". Zawsze to o dwa mniej ;)

Bolerko powstało z pięknej włóczki Julia z Włóczek Warmii. Kolorki są przepiękne- ciężkie do uchwycenia. Wzór powstał w czasie dziergania. Kolejny raz sięgnęłam po metodę rzędów skróconych w celu dopasowania dekoltu. Zaczynam lubić tę metodę. Robię ją tak jak czuję. I już drugi raz mi wyszło :)

Zapraszam na zdjęcia!

Do napisania! Pozdrawiam - Marta

Włóczka: Julia - 2 motki
Druty: 2
Wykonanie: Marta






Komentarze

  1. Bolerko jest śliczne. Córunia pewnie zadowolona. Wesołych świąt 🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu! Również życzymy radosnych Świąt :)

      Usuń
  2. Bolerko cudne, pięknie komponuje się z sukienką! Martusiu podziwiam Cię za druty, trzeba mieć do takich cieniasów dużą cierpliwość:) Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś. Lubię cienkie druty, bo mam wrażenie, że robótka jest wtedy taka dopieszczona i staranna. Fakt, długo się robi. Ale ja nigdzie się nie spieszę. Druty są dla mnie relaksem :) A propos cieniasów - właśnie dłubię w żółwim tempie sweter dla mnie. Ciekawe czy do wiosny zdążę ;)

      Usuń
  3. Cudne bolerko dla małej księżniczki! Jakoś nie mogę się przełamać do skróconych rzędów, choć teoretycznie umiem je robić... u Ciebie bardzo ładnie to wyszło!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Rzędy skrócone bardzo mi się podobają i całkiem miło się je robi. Jakoś ostatnio zauważyłam, że kwadratowe dekolty mi się nie podobają. Z każdym kolejnym przerobionym kilometrem włóczki zauważam, że mogę dziergać lepiej. I staram się doskonalić i szlifować mój warsztat ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Paseczki same wyszły, bo taka śliczna farbowanka mi się przytrafiła :)

      Usuń
  5. Piękne bolerko dla wymagającej Młodej Damy z charakterem! Farbowanki Asi są dobre na wszystko! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gabrysiu! Tak - muszę się zgodzić, Asi farbowanki najlepsze. Właśnie kolejną mam na drutach :)

      Usuń
  6. Druty 2 mm???? Jesteś niesamowita Martuś :) Bolerko cudowne! I kolor, i kształt, wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ulcia. Dobrze, że to było małe i krótkie ;)

      Usuń
  7. Piękne bolerko, ślicznie i równiutko ułożone oczka, aż zachwycają:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko :) Włóczka przerabiała się pięknie, równiutko. Pranie również zrobiło swoje ;)

      Usuń
  8. Piękne bolerko! Kolory cudne i jak ślicznie pasują do tej białej sukienki :) Ja też lubię cienkie druty, ale nie aż takie :) Najczęściej robię na 3 mm.
    Miłego dnia!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu :) Skoro już sięgnęłaś po druty nr 3 to już malutki kroczek do 'dwójek'. Polecam - będziesz z efektu końcowego baaardzo zachwycona :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Top Fresco

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio