Cumulus Blouse -Lucia

 To była wielka radość przerabiać te włóczki. 

Znam asortyment Asi z Włóczek Warmii i wiem, że stawia na jakość. Szczególnie uwielbiam jej farbowaną Mirelkę :) Cudnie miękka, delikatna i jeszcze te bajeczne kolory. O te farbowanie "Pierwsze kwiaty" poprosiłam Asię. Miała być dodatkiem do już zakupionej włóczki. Jednak jak zobaczyłam cudowne kolory w tym farbowaniu, stwierdziłam że nie będę jej dodawać do innych kolorów. Długo szukałam odpowiedniego wzoru. Tę Mirelkę przerabiałam dwa razy i nie byłam zadowolona z efektu. Zatem PRUCIE! Trzeci raz okazał się sukcesem :) Naprawdę trzeba się dobrze zastanowić co z czym i po co, żeby wydobyć to "coś" z włóczek bądź wzoru. Musi być zachowana harmonia. I tak właśnie czuję, gdy patrzę na ten sweter :) Nic niczemu nie przeszkadza. 

Dodatkiem do Mirelki stała się włóczka Holst Garn Lucia. To moje odkrycie! Jest tak miękka, że zasługuje na ciągłe głaskanie ;) Wg mnie jest lepszą alternatywą dla kid-silka. Nie podgryza, nie gubi włosków. W składzie Lucia znajdziemy: 42% baby alpaki, 35% jedwabiu, 13% merino i 10% jaka. Nie ma mowy o podgryzaniu :) 

Witaj, Jesieni!

Wzór: Cumulus Blouse Petite Knit, rozmiar xs
Druty: nr 4,5 mm
Włóczka: Mirella -2 precelki, Holst Garn Lucia -4 motki






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Balaclava - kominiarka

Blue cardigan

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio