Nimbus Top

Na pożegnanie lata, chcę Wam dziś pokazać top Nimbus. 

Wykonałam go z włóczki w przecudownym kolorze cynamonu :) Włóczka o składzie bambus/bawełna. Nitka dość mocna i sztywna. Ciekawie się ją przerabiało. Wykonana dzianina wygląda na spójną, scaloną i dobrze się trzyma. W praniu, niemałe zaskoczenie, gdyż miałam wrażenie że zamiast bluzki moczę karton. Dzianina zesztywniała i trudno mi się ją namaczało. Pierwszy raz miałam takie odczucia. Wydawało mi się, że bambus spowoduje, że bawełna nie będzie aż tak sztywna. Poza takimi odczuciami względem włóczki nie mam się do czego innego przyczepić :) Włóczka niezbyt cienka, idealna do przerabiania na drutach o grubości 3mm. 

Zakupiłam wzór od Dagny Zielińskiej. Jeśli chodzi o jego czytelność to mam mieszane uczucia. Wydaję mi się, że osoba początkująca mogłaby mieć w niektórych momentach problem typu "co dalej"? Z problemami można odnosić się do autorki wzoru. Szybko odpowiada na wiadomości. Ja z jej pomocy musiałam korzystać.
Nie mniej jednak wzór ciekawy, urocze warkoczyki i niezbyt głęboki dekolt bardzo mnie zauroczyły.  

Włóczka: Stenli Botanical Color kol. 09 (50% bambus, 50% bawełna) zużycie 2 motki
Druty: 3mm
Wzór: Nimbus Top Dagna Zielińska rozmiar S








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Balaclava - kominiarka

Blue cardigan

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio