Anker Tee- bluzeczka

Ten sweterek robiłam podczas wakacji. Rozmiar robótki na tyle mały, że brałam ją wszędzie :) 

Wzór czytelny i bardzo go polecam. Gotowy sweterek nosi się bardzo dobrze. Miałam obawy, czy dekolt nie będzie zbyt mocno zabudowany. Nie lubię, gdy mi coś nachodzi na szyję (pewnie to zasługa chorej tarczycy, dlatego mam takie odczucia). 

Do projektu użyłam świetnej włóczki Bamboo Wool, zakupionej od Asi z Włóczek Warmii. Dobrze się ją przerabiało, po kąpieli świetnie się zblokowała. Kolor subtelnego różu będzie pasował do wszystkiego.

Marzy mi się ta włóczka w kolorze rudości, tak bardzo jesiennie :)

Wzór: Anker Tee Petite Knit
Druty: 3mm
Włóczka: Bamboo Wool (zużycie 4 motki)





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Balaclava - kominiarka

Blue cardigan

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio