Szal Whiskey Glass

 Uwielbiam chusty. Uważam, że nigdy ich za wiele :) 

Włóczka w cudownych odcieniach, pięknie skomponowała się ze wzorem. Sięgnęłam po wzór na druty. Wzór bardzo czytelny, nie męczący. Jedynie bąbelki dały mi trochę popalić. A pod koniec robiło się je bardzo długo. Wykonywałam je na szydełku (6 słupków na jeden bąbelek). Jednak warto było trochę się wysilić, bo efekt końcowy w pełni mnie zadowolił :) Chustę ozdobiłam chwostami ze srebrną kulką.

Włóczka cudownie miękka, pięknie i szybko skręcona. Polecam i zapraszam po tą lub inną do Izy na profil fb (MotkiOmbre by Isabel).

Druty: 3,25

Włóczka: ba 104, 1500 m od Izy 

Wzór: Whiskey Glass Shawl by Janka Sipiczki

 







Komentarze

  1. Piękny kolor i tematycznie di nazwy chusty pasuje. Cudo! I te chwosty- super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Dopiero teraz zauważyłam, że kolor włóczki pięknie skomponował się z nazwą projektu! Trzeba się napić :)

      Usuń
  2. Śliczna chusta i do tego w pięknych jesiennych kolorach :0) cudna :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko! Serdecznie pozdrawiam i już pędzę do Ciebie. Czemu ten czas nie może być z gumy... Na wszystko brakuje czasu! :)

      Usuń
  3. Fantastyczna chusta, piękne kolory, no i oczywiście wykonanie! Zaraz zajrzę do Izy.. 🤪

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio

Spring Cardigan