Bluzeczka na lato z Nako Estiva #SeaShell

 

Bluzka wykonana już jakiś czas temu. Ale jakoś tak nie po drodze było jej ze zdjęciami. A to nie ma czasu, a to nie to miejsce, a to znów pogoda nie taka. Wreszcie się udało! A ja jestem zadowolona z bluzki i ze zdjęć. Zdjęcia wykonała moja prywatna i osobista Sisterka. I uważam, że zrobiła to świetnie. Lepiej bym sobie tego nie wymyśliła!
 
Sweterek wykonany z cudownej włóczki, która w składzie ma 50% bawełny i 50% bambusa. Skład idealny na wiosenno- letnie udziergi. Bluzka lekka, zwiewna i oversize - taki ostatnio fason lubię. 

Bluzeczka robiona w jednym kawałku. Zaczęłam od dołu. Przerabiałam prosto do góry - dół wzorem ażurowym a dalej całość oczkami prawymi, rękawy na prosto, no i kształtowanie dekoltu. Po zszyciu ramion igłą dziewiarską wykończyłam dekolt ryżem. Rękawki również wykończyłam tym samym ściegiem. Aby oddzielić wizualnie przód od tyłu wykonałam pomiędzy nimi parę lewych oczek. 


Wykonanie: Marta
Wzór: własny
Włóczka: Nako Estiva, kol.10874, zużycie 3 motki
Druty: 2.0 mm
Zdjęcia: Karolina 
 
 








Komentarze

  1. Na lato będzie jak znalazł, bardzo mi się podoba ten blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę i zapraszam częściej :) To dla mnie radość!

      Usuń
  2. O jeny, jest idealna!!!
    Jak z sklepu (choć w odniesieniu do rękodzieła to może niekoniecznie komplement ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to komplement :) Reniu, serdecznie za niego dziękuję!

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio

Spring Cardigan