Klasycznie - wygodnie :)

 Jestem fanką wzoru on_the_beach Isabell Kraemer

To cudowna baza do stworzenia swetra dla siebie. Takiego, którego potrzebujesz i w którym świetnie się poczujesz. Tym razem w paski, klasycznie i luźno.
 
Przerabiałam włóczkę na drutach nr 4. Użyłam większych drutów niż polecane przez producenta wełny. Dzięki temu sweter jest lejący i pięknie się układa. 
 
Merino pochodzi z wełny merynosów (owce merynosowe). Jest wełną niezwykle cienką i sprężystą. Ma nawet właściwości prozdrowotne. Swoimi włóknami zapewnia skórze mikromasaż, który poprawia krążenie. Nośmy się zdrowo!
 
Wzór: on the beach Isabell Kraemer  
Druty: nr 4
Włóczka: Baby Supremo, szary nr koloru: 1 (zużycie: 3 motki) oraz Baby Merino Drops, czarny nr koloru 21 (zużycie: 1 motek)











Komentarze

  1. Fajny luzak 😁 ceropegia uratowana i rośnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu. Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, że Ceropegia uratowana :D To cudowna wiadomość <3 Pozdrowionka!

      Usuń
  2. Piękny i prosty, klasyka sama w sobie:0) choć osobiście nie lubię tego sposobu wyrabiania rękawów, to sam sweterek bardzo mi się podoba, tym bardziej, że wykonałaś go bardzo starannie :0)
    Jest śliczny :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniu za słowa uznania. Mimo wzięcia większych drutów oczka nadal są równe :) Włóczka jest bardzo przyjemna i dobrze się przerabia. Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Ależ on ma ciekawą konstrukcję! To chyba ta metoda na C - czy dobrze myślę? Przy czym wydaje mi się, że linia ramion jest nieco obniżona - zaintrygował mnie! Ślicznie Ci w nim! I rzeczywiście - daje sporo możliwości - można wkomponować wzorki, można poszaleć z różnymi paskami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, to metoda na C ;) Dobrze myślisz. Jeśli się nie mylę, to już mój piąty sweter z tego wzoru. I każdy inny. Ten jest pierwszy w paski. Polecam wzór, jest dostępny również w języku polskim.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Balaclava - kominiarka

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio