Sukienka na drutach

Sukienka na drutach - moje marzenie... 

Jest! Wreszcie ją mam. 

Udało mi się to marzenie spełnić.

Długo się za nią zabierałam. Na początku pomyślałam, że zrobię ją w częściach (przód, tył i rękawy). Ale to jakoś nie wychodziło. Frustracja sięgała zenitu, bo nie mogłam poradzić sobie z dekoltem. Zawsze było coś nie tak - za szeroko, za wąsko. Eh! W pewnym momencie, gdy miałam już zrobiony przód i tył sukienki, rzuciłam ją w kąt. Straciłam wenę...

W takich sytuacjach ratują mnie: 

1. zdystansowanie;

2. rozmowa z przyjaciółką;

3. świeże spojrzenie na sprawę;

4. nowe - nowy pomysł, nowa wizja, prucie (?!) 

Jakby tak się zastanowić nad powyższymi punktami, to można je zastosować w każdej życiowej (większej lub mniejszej) katastrofie!

Najważniejsze, że pomogło. A ja cieszę się z nowej sukienki :) 

Wzór: Shifting by Justyna Lorkowska (rozmiar xs)
Włóczka: Soft Tweed Drops, kolor 5 Grizzly Bear. Zużycie 10 motków, sukienka waży 470 gram
Druty: 3,5 mm (ściągacze), 4 mm całość
Wykonanie: Marta 









Komentarze

  1. Warto było się nie poddawać, bo efekt jest fantastyczny! Mam pytanie o włóczkę, jaka jest w użytkowaniu? Myślę o męskim swetrze inie wiem, czy wytrzyma intensywne noszenie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu. Włóczka w użytkowaniu jest przyjemna. Co prawda nie noszę jej cały czas. Ale w sukience - okolice zewnętrznej strony uda (tam gdzie ociera się torebka) lub pupy (cały czas siadasz) nie widzę mechacenia. Na razie sprawdza się dobrze :)

      Usuń
  2. Sukienka pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech spełniają Ci się kolejne dziewiarskie marzenia! Wyglądasz jak z żurnala!
    (Szkoda, że ja mało sukienkowa jestem, b ;0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu! Twój komentarz spowodował, że moje policzki nabrały koloru purpury ;) Już myślę nad kolejnymi projektami. A dla Ciebie, jeśli nie sukienki to może spódnica i sweter? :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio

Spring Cardigan