Top Fresco

Fresco to połączenie wiskozy z lnem. Jeden top już z niego zrobiłam. Nitka prowadziła się super. Teraz postanowiłam zrobić coś po swojemu ;) Niestety to co planowałam zrobić, a nawet już zaczęłam, musiałam spruć. Robótka przekręcała się. Postanowiłam zrobić zwykły top, w 2 częściach, dodając jeszcze do tego nitkę merino. Odtąd problem z przekręcaniem nie pojawił się :) Top jest melanżowy, a kontrast dwóch połączonych ze sobą nitek jest dość duży. Przyjmuję to jako zaletę :)

 Włóczka: Fresco Kokonki (1 motek) kol. natural oraz  Merino w szpuli kol. niebieski 

Druty: 2 mm

Wzór: pomysł własny


 






Komentarze

  1. Bardzo ładnie wyszło połączenie kolorów. A czy dodanie Merino nie utrudnia noszenia tego ślicznego topu latem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten top jest naprawdę wyjątkowy! Twoje umiejętności i kreatywność w dzierganiu naprawdę zachwycają. Kolorowy melanż i połączenie Fresco z Merino to strzał w dziesiątkę! 🧶

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio

Spring Cardigan