Rice Field - piórkowy

Sweter, który powstał z lekkiej, mgiełkowej włóczki. Nazywany inaczej "piórkowym". 

Myślę, że warto taki mieć w swojej garderobie. Waży tyle co nic, prawie nie czujesz, że masz go na sobie. Odczuwasz za to przyjemne ciepło i delikatne muśnięcia na ciele. Dobór włóczki będzie tu dość istotny, gdyż moher moherkowi nie równy. Ja postawiłam na cudowną baby alpakę. Baby alpaka jest niezwykle miękka i komfortowa w użytkowaniu oraz doskonale izoluje ciepło. Jak wspomniałam jest delikatna ,a przez jej wyjątkowość nie chcesz się z nią rozstawać :) 

Mam nadzieję, że choć trochę przekonałam Was do cudownych właściwości alpaki i do piórkowych sweterków.

Wzór: Rice Field od Knitolog w Podróży
Druty: 3 mm i 3,5 mm
Włóczka: Baby Alpaka Moher od Włóczek Warmii (zużycie 2 motki, 700 m)







Komentarze

  1. Piórkowe sweterki są idealne dla ludzi nie lubiących gorąca ;0) mnie przekonywać nie trzeba :0) już dodałam sweterek do kolejki ;0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
  2. Monia, ja jestem nim zachwycona. Kolejne moteczki kupione na piórkowy, brakuje tylko wzoru.. hm... ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Balaclava - kominiarka

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio