Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio

 Sweter wykonałam z darmowego wzoru ze strony Garnstudio. Uwielbiam tam zaglądać i szukać kolejnego wzoru. Lepsze to niż zakupy ciuchowe ;) 

Ten prezentowany dziś ma bardzo wygodny fason. Myślałam, że linia ramion, która znajduję się z tyłu swetra będzie ograniczać ruchy ramion. Na szczęście moje obawy nie potwierdziły się. Jest wygodnie, nic nie krępuje ruchów i nic nie ciągnie. Wzór dobrze rozpisany, z podanymi wymiarami.

Włóczka jest tu różnorodna. Zużyłam trochę  moich zapasów, które się nie kurczą...
Główną nitką jest tu Mgiełka od Juleczkowni. Ekskluzywny skład daje się wyczuć po pierwszym dotknięciu - 63% baby alpaca, 30% mulberry silk i 7% merino extrafine. Jestem zauroczona tą włóczką. Nic nie pyli, nie zostawia kłaczków i nie podgryza - idealna! 

Pozostałe nitki to merino oraz Austermann (to ta melanżowa w środku) Provence Color (kol.0002)

Wzór: Elodie Cardigan (rozmiar S) Garnstudio
Wykonanie: Marta 






Komentarze

  1. Już gdzieś oglądałam taki fason sweterka z przesuniętą na plecy linią ramion i faktycznie zastanawiałam się czy nie ciągnie sweterka do tyłu. Rozwiałaś moje wątpliwości.
    Sweterek bardzo ładny.
    Pozdrawiam cieplutko Marto :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, śmiało możesz robić. Nosi się cudownie. TO jeden z moich "ulubieńszych" swetrów :)

      Usuń
  2. Idę na polowanie - obejrzę wzory:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Ja co chwilę zapisuję wzory na moją listę rzeczy do zrobienia ;) Czasu tylko brakuje.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Spring Cardigan