Nowy Rok 2022!

 Czas podsumowań. 

Czy podsumowania są ważne? 

Hm... Myślę, że dzięki nim możemy dużo się dowiedzieć. Patrzę na to, co minęło z pewną rezerwą, a nawet przymrużeniem oka ;) 

Dzięki temu podsumowaniu wiem, co chciałabym zmienić w przyszłym roku. Na pewno chciałabym mieć więcej czasu na dzierganie. W tym roku nie miałam go za dużo. Chciałabym również być bardziej systematyczna i na bieżąco wrzucać chociaż krótkiego posta, o tym co wydziergałam. No i te nieszczęsne zdjęcia! No nie po drodze mi z nimi ;) Ja nadal nie mam zdjęcia dwóch swetrów - jeden muszelkowy z 2020 roku (właśnie się czerwienie ze wstydu), a drugi świąteczno-grudniowy z 2021 roku. Mam nadzieję, że nadrobię tę zaległość. Na podsumowaniu brakuje zdjęcia mojego swetra świąteczno-grudniowego; chusty, którą kończyłam w Sylwestra oraz entrelakowej chusty :)

Podsumowując, wydziergałam: 

- 4 swetry (3 dla córci i 1 dla mnie), 

- 5 chust (4 poszły na prezent, a entrelakowa moja :D), 

- 4 czapki (dla dzieci :) ),

- 2 torebki (dla córci i dla mnie).


 

Nie udało mi się skończyć dużego projektu. Zaczęłam sukienkę, ale się na nią pogniewałam :) Pewnie będzie na wiosnę. Chociaż... chyba się wezmę w garść i zrobię ją do lutego! A jak! :)

Wraz z moją Siostrą pragniemy złożyć wszystkim odwiedzającym noworoczne życzenia: 

12 miesięcy z drutami, 

53 tygodnie zdrowia, 

365 dni miłości. 

Bądźcie szczęśliwi przez najbliższe 8760 godzin! 

 

Marta 



Komentarze

  1. Ja bym powiedziała że to sporo, w końcu to nie wyścig kto więcej udzierg 😉. Życzę Wam, abyście w tym roku znalazły zawsze chwilę na kawusie lub herbatkę przy robótce. 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się Aniu, to nie wyścig :) Ale zawsze tak miło popatrzeć na ukończone projekty. Cieszy mnie, że dziergałam nie dla siebie :) Oj, mam nadzieję, że Twoje życzenie się spełni i że będziemy miały czas na wspólne dzierganie przy kawie :) Pozdrawiam ciepło, M.

      Usuń
  2. Bardzo matematyczne życzenia ;)
    Podobają mi się te dziewiarskie podsumowania - bo jak się okazuje, nikt czasu nie tracił, miliony oczek przerobił, rok przez palce nie przeleciał, tylko włóczka - ale z jakimi efektami!
    Gratuluję udziergów AD 2021! Życzę realizacji zamierzeń na 2022! A przede wszystkim - pogody ducha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, podsumowanie pokazuje, że ten rok nie był nieproduktywny ;) Pogoda ducha najważniejsza! Reszta się ułoży sama :)

      Usuń
  3. Wzajemnie najlepszego w Nowym Roku. Niezły urobek! Szczególnie ten sweterek w pasy bardzo mi się podoba. Też mam nieobfocone projekty, chyba już nie nadrobię..
    Trzymam kciuki za skończenie sukienki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się zmobilizować do jakichkolwiek zdjęć skończonego swetra i entrelaka :) no i tej chusty. Za dużo tego ;) Kciuki na sukienkę się przydadzą - dziękuję :)

      Usuń
  4. Osoby kreatywne nie mają czasu na nudę.
    Wszystkiego twórczego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio

Spring Cardigan