Zaległości

Chusta wykonana z motka ombre. Dostałam go w prezencie urodzinowym :) Kolory są obłędne! Jest moją ulubioną chustą, właśnie ze względu na kolory. Nosi się bardzo dobrze, a wielkość jest idealna. Chusta towarzyszyła mi wszędzie :D Na wycieczce i na kawie z najlepszą kompanką od druta :D <3 

Wzór dobrze rozpisany, nie sprawił mi trudności, mimo iż bardziej kocham miłością wielką druty, a nie szydełko ;)

Wzór: SisLove
Szydełko: 3,5
Motek: MotkiOmbre by Isabel,  ba 108

Do napisania, Marta








Komentarze

  1. Mam ja na liście do zrobienia. chyba czas ja zrobić, bo twoja prezentuje się świetnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z całego serca. Wzór czytelny! Nie miałam z nim problemów.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio

Spring Cardigan