Bluzeczka z Organic Trio

 Do tego projektu użyłam włóczki, którą kupiłam na Targach Włóczki w Amber Expo. Organic Trio od Włóczek Warmii chodził mi po głowie odkąd pojawił się w sklepie. Urzekł mnie skład - 50% organiczne merino, 25% organiczna bawełna i 25% jedwab. 

Dziergało się bardzo przyjemnie. Nitka w dotyku lekko rustykalna. Po praniu dość mocno się wyciągnęła i zmiękła. 

Pierwotnie powstała kamizelka, która nie spełniła moich oczekiwań. Twórcze prucie i kolejny projekt :) Tym razem bluzeczka z krótkim rękawem. Strzał w 10! Uwielbiam ją nosić. Mimo, że ma krótki rękaw (a ja należę do osób, które uwielbiają ciepło, dość szybko też marznę), grzeje jak piec. Myślę, że warto zainwestować w tę włóczkę. Ja na pewno tak zrobię. Mam nadzieję, że w przyszłym roku ją znów zakupię. Może na Targach Włóczki 2024, które są już zapowiedziane ;) 


Włóczka: Organic Trio kol. blue (zużycie 3 motki)
Druty: 3,5 mm
Wzór: Garnstudio Echo Mountain

Pozdrawiam ciepło,
Marta




 

Komentarze

  1. Świetny, świetny, świetny!!! Kolor mnie urzekł. Chyba będę wracać do niebieskiego. Super odcień. Najlepszego w Nowym Roku:)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio

Top Fresco