Zimowy sweter Kid Silk i Flora

 Tak wygląda u mnie zimowy sweter :) 

Na początku sweter miał być czerwony. To kolor, który kojarzy mi się z grudniem i z okresem około świątecznym. Promocja na włóczki firmy Drops spowodowała, że ów czerwień stała się towarem deficytowym.

Sweter nazywam zimowym ze względu właśnie na kolor. Gdyby nazywał się grudniowy lub świąteczny większość z was pomyślałaby właśnie o czerwieni ;) 

Mój zimowy sweter jest biały! Cudowna biel, nieoczywista, nie jest śnieżnobiała. Flora jest w kolorze białym (kol.02) natomiast Kid Silk w kolorze kredy (kol.38). Kid Silk osobno zbliżony jest do lekkiego różu. Połączenie tych dwóch nitek spowodowało, że sweter ma nietuzinkowy odcień bieli, ale również jest delikatny, puszysty, chmurkowy i ma w sobie to coś. Cudownie się układa. Wzór jest czytelny i wart powtórzenia (oczywiście, że go powtórzę!) 

Włóczkę zakupiłam w sklepie Włóczykijki - polecam, warto u nich zamawiać! Super szybka wysyłka - paczkę mam na drugi dzień, a poza tym mają pyszne krówki i kawowe cukierki ;) 

Włóczka: Drops Kid Silk kol.38 (kreda) zużycie 3 motki i troszkę
Drops Flora kol.02 (biały) zużycie 3 motki i troszkę
Wzór: Garnstudio Wishing Well rozmiar S
Druty: 4mm i 5mm
Wykonanie: Marta


 






Komentarze

  1. Bardzo ładny sweterek, a Ty ślicznie w nim wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Balaclava - kominiarka

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio