Spis Rzeczy Wydzierganych 2023 - druga część

Dziś kolejna część spisu rzeczy wykonanych w ubiegłym 2023 roku :)

Powtórzę zatem...

Drogi Czytelniku, jeśli jesteś ciekawy co udało się nam wykonać w zeszłym roku, to proszę usiądź wygodnie, rozgość się, weź herbatkę pachnącą imbirem i pochłoń się w lekturze ;)  Spis podzieliłam na części, żeby milej się czytało. Dziś zapraszam na część 2 :)

Poniżej lista rzeczy, które udało się wykonać w minionym 2023 roku. Jakby ktoś chciał poczytać więcej na temat wydzierganej rzeczy, to do każdego punktu znajduje się odnośnik w postaci linku - do Bloga i do Ravelry. Numer 1 - pierwsza rzecz wykonana, numer 30 - ostatnia. 

Ostatnie projekty nie mają jeszcze zdjęć. I pewnie w najbliższym czasie będę nadrabiać braki i chwalić się na blogu :) 

 Kolejne projekty ukończone w 2023 r.: 

19. Sweter Morgenbris Cardigan ze wzoru Drops. Uwielbiam go za te ciekawe rękawy. Świetnie się nosi! Wpis na blogu i rav.  

20. Szydełkowa nerka. Zrobiona, ale nadal czeka na podszewkę... Damy radę ;) Wpis tylko na rav.

21. Sweterek piórkowy Rice Field - Powiem Wam, że świetna włóczka! Ciepła mimo swojej cienizny. I jeszcze te kolorowe nupki.  Urzekła mnie :) Wpis na blogu i rav.

22. Sweter ściegiem półpatentowym, pomarańczowy. Bardzo ciepły! Urzekł mnie ścieg oraz kolor, który powstał z pomocą Siostry i Moni na Drutozlocie 2023. Latałam jak szalona z tymi motkami po stoiskach i dopasowywałam je do siebie :) Wpis na blogu i rav.

23. Sweterek dla córci wzorem półpatentowym. Wykonany z włóczki Sky. Cudownie miękki :) Wpis na blogu i rav.

24. Sweter Melody. No nie wiem co tu pisać. Wykonałam go, ale po praniu tak bardzo się zmienił (na gorsze), że w sumie to nie wiem czy się nadaje do noszenia. Zdjęć jako takich nie ma. Te przedstawione na ravelry zostały wykonane przed praniem. Więc sweter wtedy prezentował się bardzo ładnie. Jest bardzo ciepły, noszę go na razie po domu ;) Wykorzystana włóczka Drops Melody. Odsyłam Was do wpisu na rav.

25. 10 czapeczek i 5 par bucików. Miałam taką przygodę, że zrobiłam na zamówienie czapeczki i buciki. Ciekawe doświadczenie. Super zlecenie. Chciałabym, żeby wróciło... :) <3 Wpis na rav.

26. Sweter Wishing Well no.1 dla mnie. Kocham go! <3 Wpis na blogu i rav.

27. Sweter Wishing Well no.2 dla Siostry Karoliny. Karolina też go kocha! <3 Wpis na razie tylko na rav.

28. Sweterek dla małej Natalki. Fajnie rozpisany wzór od Dropsa. Całość wyszła ekstra! :) Wpis na rav.

29. Chusta - strzałka. To był ostatni projekt w roku 2023. Kończyłam go z Sylwestra. Pewnie niedługo pojawi się wpis na blogu. Na razie tylko zapisane na rav.

30. Ubranka dla pieska :) Moja duma! W sumie zrobiłam ich 5 i pewnie jeszcze zrobię, bo piesek rośnie. Wpis na rav. i tu.

Całkiem sporo rzeczy udało się wydziergać :)  16 swetrów, bluzeczek; 1 sukienka; 2 pary mitenek; 4 czapki; 4 chusty (piąta do dokończenia); 1 nerka-saszetka; komplet podkładek pod kubki; 5 ubranek dla pieska.

Pokusiłam się nawet o to, żeby zapisać zadania na najbliższe miesiące. Zrezygnowałam jednak z tego. Plany planami, a życie i tak toczy się swoim torem. Nie będę więc wróżyć i planować. Co ma być, to będzie. A moje zadania zapisuję w pamięci :) Oby udało mi się je zrealizować. 

 

Dobrego Roku 2024!

 

 

Komentarze

  1. Jak ja lubię do Pani zaglądać. I podziwiać. I trochę zazdrościć:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę, za to, że zagląda tu pani i zostawia ślad swojej wizyty :) Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio

Top Fresco