2023 rok - wspomnienia i Spis Rzeczy Wydzierganych (część 1)

Zaczął się kolejny rok... Stary poszedł w zapomnienie ;) Ale ja na chwilkę wspomnę to co minęło, a raczej to co zostało wykonane. Do tego spisu przygotowywałam się cały rok! Po ukończonym projekcie, zapisywałam go w "rzeczach wykonanych" więc chyba nic mi nie umknęło ;) 

Drogi Czytelniku, jeśli jesteś ciekawy co udało się nam wykonać w zeszłym roku, to proszę usiądź wygodnie, rozgość się, weź herbatkę pachnącą imbirem i pochłoń się w lekturze ;) 
Spis podzieliłam na części, żeby milej się czytało. Dziś zapraszam na część 1 :)

Poniżej lista rzeczy, które udało się wykonać w minionym 2023 roku. Jakby ktoś chciał poczytać więcej na temat wydzierganej rzeczy, to do każdego punktu znajduje się odnośnik w postaci linku - do Bloga i do Ravelry. Numer 1 - pierwsza rzecz wykonana, numer 30 - ostatnia. 


 


 Spis Rzeczy Wykonanych cz.1

1. Czerwone mitenki. Cienkie, ale ciepłe. Intensywnie noszone :) Wpis na blogu i ravelry

2. Mitenki dla Siostry (Karoliny) - zostały uwiecznione tylko na Rav ;)

3. Sukienka na drutach - to był wyczyn roku! Jestem z niej bardzo dumna :) Dobrze się nosi i jest mi w niej przytulnie i niewiarygodnie ciepło! :) Wpis na blogu i ravelry.

4. Sweter szaro-czarny w paski. Mój i tylko mój :D  Wpis na blogu i rav.

5. Sweter Comfy&Cozy.
Sweter dla Siostry Karolki - test dla Reni (Comfort Zone Knits) sweter Comfy&Cozy. Sweter tak świetny, że powtórzony jeszcze raz! Tym razem Karolcia wykonała go sama dla siebie. Ma więc go w dwóch egzemplarzach. Brakuje mi go w szafie. Trzeba powtórzyć go kolejny raz - teraz dla mnie :) 

Comfy&Cozy nr 1- blog i rav

Comfy&Cozy nr 2- blog i rav

6. Czapka ściągaczem 1 na 1. Zwykła, prosta i najlepsza. Świetnie się układa! Nosiłam w tym roku bardzo intensywnie :) Czapka bardzo zauroczyła moją koleżankę, więc mamy je takie same. Wpis na blogu i ravelry.

 7. Czapka dla Ani - powtórzenie poprzedniego wzoru ;) Tylko rav.

 8. Czapka dla Kasi - tak jak poniżej ;) To ta moja koleżanka, z którą mamy takie same czapki. Rav

 9. Czapka dla Szymona - powtórzenie wzoru czapki 1 na 1, tym razem dla syna ;) Rav

 10. Podkładki pod kubki - obdarowałam koleżankę i siostrę, a sobie nie zostawiłam. Czyli do zrobienia dla mnie :) Wpis tylko na rav

11. Sweterek w dziurki - Elipse top. Taki sobie wymyśliłam i tyle ;) Wpis na blogu i rav.

12. Chusta Esme - Chusta na szydełku, która nadal niespiesznie się robi. Zaczęłam ją 1 stycznia 2023 r. Szkoda, że nie skończona... Myślę, że jest szansa, aby dokończyć ją do wiosny :) Tylko wpis na rav.

13. Spring Cardigan - to sweter, który postanowiłyśmy wydziergać razem z Monią (rudedruty). I chociaż nasze swetry są całkiem inne, to dziergane w tym samym czasie z tej samej włóczki. To był świetny czas dla nas. Wspólne dopingowanie się i motywowanie! Możecie o tym poczytać na blogu a tu wzmianka na ravelry.  

14. Top z fresco i merino - hm... no właśnie nie wiem co tu napisać. Top zrobiony, nie noszony. Nie potrafię uzasadnić dlaczego. Będę musiała komuś sprezentować, ale nie wiem komu. Może kogoś znacie? ;) Bo jak ma leżeć u mnie w szafie, to wolę komuś wysłać. Wpis na blogu i rav.

15. Szaliczek Close To You - wzór od Lete. Polecam wzór i włóczkę - cudnie się przerabiało. Do dziś pamiętam mięsistość tej włóczki :) Szaliczek wykonany dla znajomej. Wpis na blogu i rav.

16. Kamizelka Organic Trio - Oj... tu mam dużo do powiedzenia. Kamizelka cała zrobiona, wyprana i spruta. Wyszło co innego niż się spodziewałam. Zamiast tego z cudownej włóczki Organic Trio wykonałam sweter z ażurowym karczkiem Echo Mountain :) To jest to! Polecam włóczkę! Koniecznie do kupienia w tym roku :) Wpis na blogu i rav.

17. Chusty na szydełku - chustami zostały obdarowane nauczycielki moich dzieci na zakończeniu roku szkolnego. Wpis na blogu i rav - chusta Lost in time i chusta Elisha.  

18. Sweterek/top w dziury - dla chrześniaczki :) Do powtórzenia, bo córka też takie chce ;) Wpis na  rav

19. Top Diamonds - piękny! Brak zdjęć i nadal guzików. Muszę się zmobilizować, znaleźć odpowiednie guziki (pewnie perełkowe albo z masy perłowej) i zrobić zdjęcia! Plan jest, teraz realizacja. Wpis tylko na rav.  

 

Na dziś wystarczy! :) Kto dobrnął do końca jest zuchem ;) 

Do następnego! :)
Marta



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Blue cardigan

Kolejny sweter ze wzoru Garnstudio

Top Fresco